آخرین اخبار
کد مطلب: 80678
حجت الاسلام غلاميان :
بيشترين اماکن متبرکه چهارمحال و بختياري در شهرستان لردگان قرار دارد
تاریخ انتشار : 1393/06/24 14:14:44
نمایش : 1474
مدير کل اوقاف و امور خيريه استان چهارمحال و بختياري گفت: بيشترين اماکن متبرکه چهارمحال و بختياري در شهرستان لردگان قرار دارد.
به گزارش سلام لردگان، حجت الاسلام محسن غلاميان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اينکه بيشترين امکان متبرکه استان کجا قرار دارند، اظهار داشت: بيشترين اماکن متبرکه چهارمحال و بختياري در شهرستان لردگان قرار دارد.

وي افزود: تعداد بقاع متبرکه شهرستان لردگان 47 بقعه است که نشان دهنده اوج علاقمندي مردم اين منطقه به خاندان اهل بيت است.

مدير کل اوقاف و امور خيريه استان چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در استان چهارمحال و بختياري حدود 117 بقعه متبرکه وجود دارد، ادامه داد: بيشترين بقاع متبرکه در شهرستان لردگان واقع شده اند.

حجت الاسلام غلاميان مرمت و باز سازي بقاع متبرکه را يکي از اهداف اصلي اوقاف و امور خيريه استان عنوان کرد و تصريح کرد: در اين راستا بسياري از بقاع متبرکه در سراسر استان مورد مرمت و بازسازي قرار گرفته است و خدمات دهي مناسب در آنها مورد توجه قرار گرفته است.

 

امامزاده حمزه علي از مهمترين مکان هاي مذهبي استان در شهرستان بروجن است

مدير کل اوقاف و امور خيريه استان چهارمحال و بختياري در ادامه با اشاره برگزاري همايش تکريم امازادگان شهرستان شهرکرد، ادامه داد: اين همايش در راستاي انتقال مفاهيم اسلامي که منشا آن قرآن است به مردم برگزار شد.

حجت الاسلام غلاميان يادآور شد: استقبال از اين همايش بسيار مطلوب بود و برگزاري اين گونه همايش ها در دستور کار است.

وي در ادامه با اشاره به اينکه بسياري از بقاع متبرکه استان چهارمحال و بختياري از مراکز پر مسافر استان به شمار مي روند، ادامه داد: امامزاده حمزه علي از مهمترين مکان هاي مذهبي استان در شهرستان بروجن به شمار مي رود که بيشترين زيارت کننده را دارد.

مدير کل اوقاف و امور خيريه استان چهارمحال و بختياري ياداور شد: بايد ارائه خدمات در اماکن متبرکه اي که بيشترين زيارت کننده و مسافر را دارد توسعه يابد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس